Tervek, célok, és a kívánságlista
2017. március 22. írta: Natulcien.style

Tervek, célok, és a kívánságlista

Majdnem pontosan 2 éve írtam a blogon a terveimről. Nemrég találtam rá a kis szösszenetre, és nagyon érdekes volt visszaolvasni. A bloggal kapcsolatos terveim mind megvalósultak, sőt. Aztán, ahogy keresgéltem a blog régebbi bejegyzései között találtam egy kívánságlistát is. A Pinteresten tartok egy olyan virtuális táblát, ahová összegyűjtöm azokat a képeket, amik a megvalósítandó terveket, vagy éppen a vágyálmokat szimbolizálják. Erről a tábláról válogattam össze 7 képet a bejegyzéshez, és 5 dolog meg is valósult belőlük. Aztán, ahogy számot vetettem az elmúlt 2 évemmel, rájöttem, hogy messze felülmúltam a terveimet, céljaimat.

Alapvetően a tudatos életvitel képviselője vagyok, és nem a hedonista fajta. Élvezni kell persze a folyamatot, de engem meglepett, hogy ilyen határozottan tartok a kijelölt utamon, és hogy szépen sorban arra sodor az élet, olyan lehetőségek találnak meg, amikre vágyom.

Szerintem az elégedettség, a mindenki számára szubjektív jó élet azon múlik, hogy tudjuk, mit akarunk, merre tartunk, mik a céljaink és terveink. No, pontosan ez az, amit a legnehezebb kitalálni. Ebben senki nem tud segíteni. Annyi segítő könyv, X, és Y számú jó tanács kering az Interneten, ami próbál bekategorizálni minket és az életünket, hogy le tudjuk tesztelni vajon jó-e a házasságunk, jó munkaerő vagyunk-e, elég akrobatikus vagyunk-e a 20 legizgalmasabb szex pózhoz. Rengeteg bizonytalan ember próbálja elfedni az ezredik megvásárolt élménnyel, és ajándékkal azt, hogy igazából unatkozik. Unatkozik, mert nem tudja mi is az, ami vágyik. Kiégett 20-on évesek identitás válságban, hobbi nélkül, betegen, kilátástalanul, és katasztrofális jövőképpel látok magam körül, de ez a 30-asokra is jellemző ám.

És mi a megoldás általában? A környezethibáztatás. Erről már írtam a blogon, a felelősségvállalásról. Természetesen nincs esélyegyenlőség sajnos. Ez a téma is megérne pár sort, de nem szeretnék nagyon elkalandozni.

Időről időre számot vetek a fentiek okán azon, merre tartok, mit értem el, és mik a következő lépések. Ez a post ezt hivatott szolgálni. Ahogy én is, a blog is fejlődik, és elválaszthatatlanul alakul az online munkásságom az életem változásaihoz. Ebből kifolyólag lesz pár változás, amit inkább bővülésnek aposztrofálnék. Nekem is tágul, bővül az érdeklődési köröm, és a lehetőségeim, így a jövőben már nem csak divathoz, személyiségfejlesztéshez, és pszichológiához kapcsolódó témakörökben olvashattok tőlem véleményeket, ötleteket, észrevételeket.

Természetesen ez egy szimbiózis, amiben a blog, és egyben én is veletek együtt élek, titeket sem hagyhatlak ki a változásból. Amennyiben bármilyen ötlet, hozzászólás, építőjellegű kritika nyomja a csőrötöket, ezenfelül idő, energia, és affinitásotok is van ahhoz, hogy ezeket megosszátok velem, akkor arra nagyon kíváncsi vagyok. Érdekel, miről olvasnátok, milyen témakörök foglalkoztatnak titeket. Megtiszteltek a véleményetekkel, és hozzájárultok, a kis hobbim és jómagam fejlődéséhez is. Nagyon megköszönök minden visszajelzést, akár itt kommentben, akár a Facebookon, akár emailben, a natulcien@indamail.hu címen külditek el nekem.

Nagyon köszönöm ezúttal az eddigi aktivitást is, és habár ez a blog műfaj egy viszonylag passzív, és egyoldalú kommunikációs csatorna, szeretném, ha tudnátok, hogy rengeteget kapok tőletek, és azt a sok boldogságot, elégedettséget, amit a blog szerkesztéséből nyerek, igyekszem visszafordítani az irányotokba.

Köszönöm, hogy elolvastatok, és szép napot kívánok nektek.

Üdv: Natulcien

Ui.: A képeket a Pinterestes Kívánságlistámból (Wishlist) válogattam össze, hogy mindig a szemem előtt lebeghessen, merre tovább.

w20.jpg

w2.jpg

w23.jpg

w3.jpg

w22.jpg

w13.jpg

w11.jpg

w19.jpg

w8.jpg

w24.jpg

w21.jpg

w17.jpg

w10.jpg

w15.jpg

w12.jpg

w14.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichobeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr7416815536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása